Geoblog.pl    zuchel    Podróże    rok 2010 na naszym jachcie Geronimo - Morze Śródziemne i Atlantyk    plażowanie na Formenterze

plażowanie na Formenterze

Hiszpania, Formentera de Segura

Po dobie płynięcia docieramy na Ibizę. Nasza podróż pełna była emocji, gdyż graliśmy w..... chińczyka! Najpierw wygrała Maćka, potem ja, a na koniec Marcin. Jedynie Krzysiu coś prszygaszony był.. Wczoraj spędzilismy super noc na północnej Ibizie stojąc sobie w zatoczce na kotwicy. Dziś płyniemy na zarezerwowaną wcześniej boję na Formenterze, a jutro płyniemy do jaskini rozpusty - Ibiza!
Formentera przywitała nas zajętą boją pomimo naszej wcześniejszej rezerwacji. Długo się nie zastanawiając (i za namową Angola z pobliskiej łódki) zacumowaliśmy do jedynej wolnej już boi i od razu zeszliśmy na ląd. Dziś jest sobota, a widmo niedzielnego zamknięcia wszelkich sklepów spowodowała, że ruszyliśmy do oddalonego o 4 kilometry Port de Francesca - miasta leżacego w środku Formentery - aby zrobić porządne zakupy. Dziś wieczór krewetki + spaghetti. Jutro zobaczymy :-)
Poranne plany są takie - zatrzymujemy się na kotwicy na wyspie Espalmador, kąpiemy się i walimy do Ibizy na pałę. Może będą wolne miejsca, bo dzwoniliśmy wcześniej i podobno wszystko zajęte. Trochę w to nie wierzymy, bo od 3 lat bez jakiejkolwiek rezerwacji stajemy w Ibizie bez problemów.