Geoblog.pl    zuchel    Podróże    rok 2010 na naszym jachcie Geronimo - Morze Śródziemne i Atlantyk    w stolicy Minorki - półfinał Mundialu (zdjęcia wcześniej)

w stolicy Minorki - półfinał Mundialu (zdjęcia wcześniej)

Hiszpania, Mahón

Mahon (Mao) - stolica Minorki - pokazała nam się od tej gorszej strony. Marina, którą ja znalazłem w zeszłym roku i zaznaczyłem w naszym przewodniku jako tania zażądała od nas 130 euro za postój na jedną noc! Naturalnie zaczęliśmy szukać gdzie indziej, ale wszędzie było pełno. Nic dziwnego, skoro dziś Hiszpania gra w półfinale Mundialu z Niemcami. Udało nam się stanąć na sztucznej wysepce będącej w całości mariną. Niestety bez wody, ale za to z prądem. Woda była nam bardzo potrzebna, gdyż następnego dnia planowaliśmy przelot prawie 200 mil na Sardynię, co oznacza jakieś 2 doby płynięcia non stop.
Na razie się tym nie przejmowaliśmy i poszliśmy do miasta obejrzeć meczyk. Hiszpania wygrała 1:0 i weszła do finału. Nie muszę mówić co się działo na ulicach Mahon!