Geoblog.pl    zuchel    Podróże    rok 2010 na naszym jachcie Geronimo - Morze Śródziemne i Atlantyk    na wyspie Graciosa - Kanary!

na wyspie Graciosa - Kanary!

Hiszpania, Orzola
Przejechano 20166 km

Dwa dni temu wyruszyliśmy z Agadiru w kierunku Kanarów. Pierwsza doba powitała

nas kilkukrotnie stadami delfinów, z czego to ostatnie miało spokojnie z 40-50 sztuk i

płynęło z nami około godziny. Żegluga spokojna nastroiła mnie do łowienia rybek, ale

chyba na Atlantyku są za głupie, bo żadna się nie chciała złapać.. :-)
Druga doba płynięcia minęła nam pod znakiem silnika, gdyż nic nie wiało i na małą

wysepkę nad Lanzarote (Isla Graciosa) dopłynęliśmy wczesnym popołudniem. Na

dodatek jakaś nieco mądrzejsza ryba złapała moją przynętę, ale ją zerwała...
Tak czy siak po równych dwóch dobach płynięcia stanęliśmy w pierwszym porcie na

Kanarach. Dziś chill-out, jutro walimy na Lanzarote na płonące skały (o tym później),

bierzemy przy okazji 2 łodko-stopowiczów (parka rosyjsko-bułgarska), a w niedzielę

oczekujemy już na jachcie naszych znajomych - Martelka i Grzesia.