Geoblog.pl    zuchel    Podróże    rok 2010 na naszym jachcie Geronimo - Morze Śródziemne i Atlantyk    Święta i ściąganie Strzały...

Święta i ściąganie Strzały...

Polska, Miłków

Na lotnisko dotarliśmy bez większych problemów. Odprawiliśmy się także bez nich i wreszcie usiedliśmy w fotelach samolotu.
Samolot linii Ryanair (niestety) wzniósł się w powietrze i ruszył w kierunku Wrocławia. Nie obyło się naturalnie bez sprzeczki z paniami wpuszczającymi na pokład, gdyż one uznały, że jeden bagaż to jeden bagaż i jak ktoś kupił butelkę whisky na bezcłówce, to jest to kolejny bagaż i ma problem.
My na szczęście mieliśy tylko po jednym, ale za to wg tychże pań, niewymiarowe. Na szczęście wykorzystaliśmy zamieszanie przemykająć się po cichu..
We Wrocławiu wylądowaliśmy z 10 min. opóźnieniem, czyli o 1705. Czekała na nas tam juz Gosia i Jurek, czyli siostra i tata Maćki. Oni to mieli nas zawieźć do Miłkowa na święta. Ustaliliśmy jedno - podczas świąt nie rozmawiamy o naszych przygodach (a raczej o ich rozwiązaniu), tylko rzeczywiście świętujemy. I tak było. Obżarliśmy się niebotycznie. No i oczywiście w poniedziałek pół domu było mokre, bo już od północy w różnych partiach domu trwały walki na wodę. Trzeba korzystać z beztroski, bo o d jutra burza mózgów w sprawie sprowadzenia Białej Strzały...
Wtorek zaczął się telefonami i tak tez się skończył. Szukamy optymalnego rozwiązania, żeby jak najtaniej ściągnąć auto warte 4-5 tys. złotych.... Pierwsze propozycje ściągnięcia były za 1,5 pln za kilometr, co dawałoby ponad 7000 pln!!! Po 4 dniach szukania znaleźliśmy wreszcie faceta, który pojedzie za 2000 pln, bo i tak tam jedzie, więc przy okazji podczepi lawetę i zgarnie Strzałę. Naturalnie jesli jeszcze nadal tam stoi... O to boimy sie najbardziej... Czeka nas parę dni nerwów, zanim facet potwierdzi, ze auto jest już na "pace"..
My tymczasem nadrabiamy zaległości internetowe, naprawiamy oba laptopy, gdyż obojgu nam się w międzyczasie zepsuły.. Jak pech to pech...
Trzymajcie kciuki za Strzałę...